Stedet bedriften din er lokalisert

Vi tilbyr KompetansePluss-kurs:

Det har ingen kostnader for den enkelte deltaker,
og du vil motta kursbevis ved gjennomført kurs

Ved å ta et KompetansePluss-kurs blir du best på Salg & Service.
Kurset er spesialtilpasset for butikkselgere og butikkledere,
hotell og restaurant/kafé, og vi underviser i både teori og praksis.

Kurset tar for seg viktige aspekter som:
Måloppnåelse, identitet, personlig – skriftlig – og digital kommunikasjon, salg, personlig service, økonomi med bla. fortjeneste, budsjett og svinn.

Meld deg på for  2021 
Har du spørsmål angående kurset kan du ta kontakt med
Kirsten Olsson tlf: 916 79 782 eller Marianne Dahl tlf: 971 76 667,
eller send en e-post til: kurs@konsulentas.no

Når?
Kurset består av 14 kurssamlinger over ca. 3 måneder.
I tillegg til kurssamlinger, vil også praktiske øvelser bli gjennomført hos egen bedrift og fulgt opp av kursleder.

Ved gjennomført kurs vil en være godt rustet til å starte på fagbrev innen salgsfaget.

Hva er dette?
Dere får et tilbud om et opplæringsprogram laget spesielt for deg som jobber i retail/ servicenæringen. Gjennom et spesialopplegg tilpasset våre bedrifter, blir dere nå tilbudt opplæring i “alt” som har med retail/ servicenæringen å gjøre slik at dere blir bedre rustet til å håndtere ulike situasjoner.
Det er ingen eksamen, prøver eller tester, bare opplæring og trening.

Formålet med opplæringen:
Det skal øke din kunnskap om alle sider i det å være selger, uansett yrke, så selger du.
Gjennom økt kunnskap og forståelse for din viktige jobb, ønsker vi å gjøre deg enda mer stolt over å jobben din.
Gjør flere kunder enda mer fornøyd slik at de alltid kommer tilbake!
Øke kompetansen innenfor faget ditt og være med på å jobbe for en god bunnlinje = trygg arbeidsplass

Hvorfor får vi dette tilbudet, og hva koster det?
Opplæringen blir finansiert gjennom offentlige midler, så dette er gratis for den enkelte deltaker.

Hvem kan delta?
Dette er et tilbud for alle bedrifter innen retail og servicenæringen, altså ledere, selgere og for de som har en ekstrajobb ved siden av skole.

Hva vil vi lære?
Gjennom 14 samlinger 2021, vil du få opplæring i bl.a. kundebehandling og service, salgsprosessen, økonomi, kommunikasjon, måloppnåelse osv. Erfaringsutveksling er også en viktig del av kurset.

Hvordan gjennomføres det?
Siden formålet med opplæringsprogrammet er å øke kunnskapen i retail/ servicenæringen, er programmet tilpasset de ulike  stillingene. Arbeidsplassen som læringsarena/ trening på arbeidsplassen, blir en viktig del av opplæringen.
 
Hvem er det som tilbyr oss dette, og hvem skal undervise?
Ansvarlig for opplæringsprogrammet er Konsulentas AS som har hatt lignende kurs for flere handelssentre og kjøpesenter på Sørlandet.